Reference

Uvádíme ukázku z naší LISTINY  KLIENTŮ:

ARTDECO ČR, s.r.o.                                 
BELLIS, s.r.o.                                            
ČESKÁ POŠTA, s.p. 

ČESKÁ TELEVIZE, s. p.                                 
ČESLOR ČR, s.r.o.                                     
ČEZ, a.s.                                                      
ČEZ, a.s., Elektrárna Chvaletice                  
                Elektrárna Mělník I.a II.              
                Elektrárna Poříčí n/L.                 
ČMKOS                                                      
DAHL TOK, s.r.o.                                     
DOPRAVNÍ PODNIK města Pardubice 

European Business Schol  
FAB, a.s.                                                     
IMAGE INSTITUTE, s.r.o.                        
INTERNATIONAL POWER Opatovice,a.s.
KAROSA  a.s.                                             
KRAJSKÝ ÚŘAD Pardubického kraje  
Městský úřad města Chrudim

Měetský úřad města Dobruška
1. VOX, a.s.
OTIDEA, a.s.
SIAM TRAVEL s.r.o.   
MILA COSMETIC, a.s.                             
PIVOVAR PARDUBICE, a.s.                   
ŘEMPO, a.s.                                               
SCOTT and HAGGET Consulting, s.r.o.    

TSM Vyškov, s.r.o.  

Ústav práva a právní vědy                           
Východočeské divadlo Pardubice              
ŽIVNOSTENSKÁ POJIŠŤOVNA, a.s.

LAST MINUTE - VOLNÁ MÍSTA

  • Efektivní komunikace – neverbální a verbální komunikace, asertivní jednání, zvládání konfliktních situacích, antimanipulativní strategie, principy komunikace ve stresu a zátěžových situacích – aneb jak komunikovat, abychom se my sami i okolí cítili lépe.
  • 2016Řešení konfliktních a vypjatých situací  a trénink asertivního jednání – nácvik  konstruktivních komunikačních technik a dovedností, přesvědčivé argumentace a verbální pohotovosti.
  • 2016 - dvoudenní akceAsistentka a efektivní komunikace pro asistentky – neverbální a verbální komunikace, asertivní techniky, zvládání konfliktních situací v profesi asistentky, typologie manipulátorů a antimanipulativní strategie, principy komunikace ve stresu a zátěžových situacích v profesi asistentky.